mardi 28 décembre 2010

(I love you) 2010, Je t'aime.


In a few days from now, a few hours, the greatest year of my life will come to an end. Definitely the most enriching of all of them.

I’ve been through such crazy and unexpected situations… I’ve travelled so much… I would never have thought I’d live so those pure happiness moments. Who’d have known that one day, I’d be stuck in a car on an American highway with some Korean friends, on the way to a National park? How could man guess that I’d spend one whole day, driving a bike around San Franciscobay? And lovers… And pictures… And people I’ve met… I met amazing friends. I feel so thankful to God for having met those people.

This year was also one of the toughest. I’ve been through many dark roads. And the journey isn’t over yet. I hope I’ll see the light soon. But I stay positive, and I don’t blame those hard times. Those are just making me stronger for the future. I know that sometimes, you have to make one step back, to run right away.

To give an end to this message, I would like to thank you, all of my friends, for making this year so unforgettable, and magical. And I thank you in advance for this new year that’s coming, coz we’re gonna spend it together my friends…

Thank you for everything! And I wish you the greatest year ever.

Tom


Dans quelques jours, quelques heures, touchera à sa fin la plus belle année de ma vie. Du moins la plus enrichissante.


J’ai vécu des situations tellement inattendues, inespérées. J’ai tant voyagé… Jamais je n’aurais pensé vivre ces moments de bonheur. Qui aurait cru qu’un jour je me retrouverais dans un break sur une autoroute américaine, entouré de coréens, en route vers une réserve nationale ? Comment deviner que je passerais une journée à contourner la baie de San Francisco en vélo ? Et les amants… Et les photos… Et les rencontres. J’ai rencontré des personnes uniques et tout bonnement formidables. Merci à ces personnes d’avoir fait mon année.


Cette année fut également une des plus dures. J’ai traversé beaucoup de routes embrumées. Et la traversée n’est pas finie. J’espère apercevoir la lueur au bout du chemin. Je reste positif, et je ne méprise pas ces moments difficiles. Ils ne font que me renforcer pour la suite. Je sais que parfois il faut faire un pas en arrière pour en refaire trois vers l’avant !

Pour clore ce message, j’aimerais vous remercier, tous autant que vous êtes, pour m’avoir fait passer la plus vivante de mes années sur terre, et je vous remercie d’avance pour l’année qui arrive, que l’on va passer ensemble, à nouveau.


Merci pour tout ! Je vous souhaite la plus belle année de votre vie !


Tom.


1 commentaire:

  1. Ravi d'en avoir fait partie et d'en faire partie. la vie est devant nous mon ami

    RépondreSupprimer

GGB Company inc.